Contact, openingstijden, bereikbaarheid

Heb je vragen of wil je een afspraak maken, mail dan naar h.koldewee@planet.nl of bel naar 06 12773635.

De praktijk is geopend op dinsdag, donderdag en vrijdag van 9.30 uur tot 18.00 uur. Ze is goed bereikbaar met het OV en met de auto. Parkeren is gratis in Abcoude, in het centrum van het dorp is een blauwe kaart nodig. De praktijk is niet rolstoeltoegankelijk en ligt op de eerste verdieping. Behandeling aan huis is in overleg mogelijk.  

Praktische info en kosten

Een behandeling duurt ruim een uur. Het is fijn als je loszittende kleren aan hebt of meeneemt.

Het tarief bedraagt € 75,-. De nota krijg je na afloop per mail toegestuurd. Je betaalt bij voorkeur per bank of via een betaalverzoek. Annuleren van een behandeling kan tot 24 uur van tevoren kosteloos. Daarna wordt het tarief in rekening gebracht.

Vergoeding vanuit aanvullende zorgverzekering

Voetreflextherapie zit niet in het basispakket, maar wordt vaak vergoed vanuit de aanvullende verzekering, omdat het een natuurgeneeskundige behandeling is. Ik voldoe aan de door zorgverzekeraars gestelde voorwaarden (opleidingsniveau, lidmaatschap erkende beroepsvereniging) voor vergoeding. Op de site van je  zorgverzekeraar kun je zien of de behandeling voor jou wordt vergoed. Een ontspanningsmassage wordt door zorgverzekeraars niet gezien als een natuurgeneeskundige behandeling en wordt daarom niet vergoed.

Beroepsvereniging en klachtenregeling

Ik ben geaccrediteerd lid van de VBAG, een door de zoe overige kwaliteitsvereisten van de VBAG. Via de VBAG ben ik tevens ingeschreven bij het HBO register van beroepsbeoefenaren in de complementaire gezondheidszorg (RBCZ).

Bij een klacht over een behandeling wordt eerst getracht dit met u te bespreken. Ook is het mogelijk een onafhankelijke klachtenfunctionaris in te schakelen. Deze kan ondersteuning bieden bij formulering van de klacht of bij onvrede en helpt bij het zoeken naar oplossingen. De therapeut heeft het recht om hiervan op de hoogte gesteld te worden. De praktijk
is hiervoor aangesloten bij Quasir.
Als de inzet van de klachtenfunctionaris of de wijze waarop uw onvrede of klacht is afgehandeld
voor u onbevredigend is, dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie Zorggeschil.
Voor meer informatie kijk je op de website van mijn beroepsvereniging VBAG:
https://vbag.nl/consument/klachten-en-geschillen/

 

Hello world!

Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start writing!